Review : Essence ''all that greys'' lipglosses


Deze kleurtjes spraken mij erg aan omdat dit nou net de tinten zijn die ik graag draag.  Deze lipgloss beloofd om niet te plakken maar ik weet dat dat niet waar is . Desondanks vind ik het mooie kleurtjes en irriteer ik me er ook niet aan.



Als ik de tubes opendraai ruik ik een heerlijke vanille achtige geur.  Vergelijkbaar met een mac geurtje. 
De kwastjes zijn fijn en er komt voldoende product van af.
De gloss smeert ook goed uit en beiden dekken medium tot goed mits je hem opbouwt.  En inderdaad voelen ze plakkerig aan op je lippen. Het stoort me niet , maar zet dan niet op de verpakking dat dit niet zo is ;)




De kleurtjes zijn prachtig en de gloss blijft een lange tijd prima zitten zolang je niet eet of drinkt .  Ik ben er blij mee!

Ze kosten 1,99 per stuk bij Het Kruidvat of Trekpleister maar momenteel is er een actie van Essence waarbij het tweede product 1,00 kost.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !