Review : Action Fashion Professional Pink Lip Duo.


Ik heb deze lip producten al vaker voorbij gelopen omdat ik eigenlijk niks verwachtte van het pigment. Toch kon ik het dit keer niet laten aangezien deze lipduo precies de kleur had waar ik naar zocht.  Zou het toch wat zijn voor 0,99 ?



De lipduo bevat een lipstick en een lipgloss.
Op mijn arm is het pigment erg goed!
Met een gezicht doekje krijg ik de swatch nog niet eens meteen verwijderd.


Wat me op valt is dat de lipstick mat is !!  Yay !!
De lipgloss is heel erg shiny en ligt echt dik op je huid.



De lipstick glijdt over mijn lippen en door de vorm kun je hem gemakkelijk aanbrengen.  Hij droogt mat op zonder dat je hem goed voelt zitten of dat hij je lippen uitdroogt.



De lipgloss plakt niet ondanks de dikke substantie en hier ben ik erg blij mee.  Ook hier is het pigment gewoon super.



Dit lipduo kan maar zo eens een favoriet worden!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !