Kiekjes kieken #24


De afgelopen weken zat ik thuis wegens een ongeluk en daardoor heb ik weinig aan beauty kunnen doen maar wel veel aan recepten en koken.  Wees maar niet bang,  de beauty artikelen komen snel weer terug , maar ik vond het leuker om dit te plaatsen , dan helemaal niks . Wel komt er een blijvende rubriek bij : Wat de pot schaft .

Ik trapte deze af met een lekkere spaghetti .



Ook kwamen deze ontzettend leuke en fijne lippenbalsems binnen waarvan jij er nog steeds eentje kunt winnen!



Verder kwam mijn pakketje van eyes lips face  ein-de-lijk binnen ! En maakte ik een selfie met mijn lieve Dirkje, die op deze foto gezellig op mijn schouder zit.




Op zaterdag avond verveelde ik me en maakte ik deze gevulde tomaat met mozarella en lekkere kruiden en maakte ik een kiwi sinaasappel smoothie.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !