Top 4 : Favoriete Deodorants.

Deo's komen in verschillende soorten en maten, geuren en werkingen. Zelf vind ik het vooral belangrijk dat ze lekker ruiken. Eerder vond ik anti transpirant erg belangrijk, tegenwoordig wat minder. Vandaag deel ik 4 van mijn favoriete deo's.


Pink Passion van FA is een van de weinige deo's die ik steeds opnieuw blijf kopen.  De geur is fris en zoet en lekker geparfumeerd zonder dat je irritatie ervaart.
De geur blijft zo'n 6 uurtjes hangen, dat ik prima vind.

Deze deo van Rexona is juist tegen onaangename geurtjes en is wel een anti transpirant deo . Deze is bedoeld voor als je veel sport, deze heeft ook zo'n witte poeder als je te veel of te dichtbij spuit.  De geur is lekker en fris maar vanwege mijn astma vind ik van die poeder deo's niet heel fijn. Deze is een uitzondering.

''play it rock'' van Playboy is mijn favoriete parfum dus kon een deo in deze fantastisch zoete sensuele geur ook niet ontbreken, ik heb meedere bussen in meerdere maten op voorraad staan, deze blijf ik opnieuw kopen en is een groot favoriet. De geur blijft prima hangen en gaat niet door een  eventuele zweet geur heen.


Deze deodorant van Balea heeft geen drijfgas en is gewoon een ''natte'' spray . Deze is voor de gevoelige huid en bevat dan ook geen aluminium  zout. De deo zou je 48 uur fris moeten houden maar dit heb ik niet uit geprobeerd.12 uurtjes houdt hij wel makkelijk uit . 


Wat is jullie favoriete deodorant?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !