Review : Yves Rocher - Gezicht verzorgings lijn hydra vegetal & sebo vegetal masker


Zij die mijn blog al een tijdje volgen weten dat ik een uber fan ben van de hydra vegetal lijn van Yves Rocher. 

Ik had een 24 hours riche cream, een verfrissende gel crème en natuurlijk mijn geliefde verfrissende reiniging gel al in mijn bezit maar hier komen nu 2 items bij .  Een verfrissende oog gel en uit de groene lijn een gezichtmasker. De hoogste tijd om mijn favoriete producten te reviewen!




Als eerste de hydra vegetal verfrissende gel crème.
Dit is een heerlijke crème voor meerdere huid types.
Omdat hij verfrissend werkt en omdat het een gel crème is en snel in trekt is hij heerlijk voor in de zomer en lente, al gebruik ik hem nu nog steeds als basis onder mijn foundation.
De crème ruikt heerlijk en verzorgd mijn huid goed.
Als je een heel droge huid hebt, zou ik wel voor een rijkere creme kiezen.




Zoals deze 24 hours riche cream.
Een dag en nacht creme die rijker is dan de vorige creme maar dan ook iets minder snel in trekt. 
Deze heeft dezelfde frisse geur en voelt fijn aan op mijn gezicht. Omdat hij wat vetter is gebruik ik deze graag voordat ik ga slapen , of op extra droge plekjes in mijn gezicht.



Deze reining gel koop ik keer op keer opnieuw mits hij in de aanbieding is en ik merk dat mijn huid hier goed op reageert.  De gel is blauw en veranderd in een wit schuim als je hem aanbrengt.  Mijn make-up gaat er goed af en de gel droogt mijn huid niet uit maar hij hydrateerd juist .
Een fijne tube en extra fijn dat hij ecologisch verantwoord is .



Sinds kort gebruik deze verfrissende ooggel tegen wallen.
Nu heb ik geen wallen maar door veelvuldig gebruik van make-up droogt mijn gezicht huid wel eens uit  vooral met dit gure weer. Dan is het handig om een oog gel te hebben.
De gel is wederom blauw en ruikt lekker fris. 
Hij is erg verkoelend en verfrissend maar ook hydraterend.
Mijn huid ziet er niet anders uit maar daarvoor gebruik ik hem ook niet . Ik heb namelijk geen last van wallen dus dat kan ik dan ook niet testen.



Als laatste uit de ''groene'' lijn ''sebo vegetal'' 
Het Zuiverende masker :

-Verrijkt met klei, absorbeert direct de overtollige talg. 
- De poriën worden diep gereinigd. 
- Frisse textuur ,

De huid is schoon en fris. De huid kan weer ademen en heeft weer een mooie, matte teint. 
De formule is speciaal ontwikkeld voor de vette huid.

Nu heb ik een gemengde huid, maar dit ligt ook aan het jaar getijde. Zo heb ik in de winter een droge neus,kin en wangen maar is mijn voorhoofd wel weer normaal ,
maar in de zomer is mijn huid wel gemengd tot vet .
Maar het idee van een goede reiniging lijkt me ook prettig voor in dit jaar getijde . Alleen gebruik ik hem dan nu eens per maand terwijl ik een ander hydraterend maskertje 2 maal per week zou gebruiken.

Hij werkt prettig droogt mijn huid niet uit en het belangrijkste ; ik reageer er niet allergisch op.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !