Review : Nepnagels Blippo.com


Bij Blippo kocht ik deze nepnagels. Het zijn plaknagels en er zitten er 12 in .  Meteen zie ik al dat het ook 12 verschillende maten zijn en dat ik dus nooit beide handen kan doen .  Dus probeerde ik ze op 1 hand uit .
De print is wel heel erg schattig. 



De nagels plakken meteen en je hebt dus geen gepiel met plastiekjes verwijderen . De nagels die ik op mijn ene hand heb geplakt, passen ook goed maar let op :  vast = vast.
Je zult niet snel een nagel verliezen en het doet zelfs zeer als je ze er weer af wilt halen, zo goed zitten ze vast.


Over het algemeen ben ik tevreden over deze nepnagels, ik zou ze dan wel als accent nagel gebruiken omdat er 12 verschillende maten in zitten. Ik gok dat ze omgerekend 2,50 kosten. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !