Review : Kneipp Moisturizing Mask jojoba aloevera



Bij de Action verkopen ze al een tijdje maskertjes van Kneipp.

Waar ik normaal diep reinigende maskers verkies boven hydraterende maskers merk ik dat mijn huid nu echt droger word en het wel wat extra verzorging kan gebruiken.

Het masker bevat jojoba en aloe vera dat bekend staat om de hydraterende en verzachtende werking.
Je brengt het maskertje aan en laat het 10-20 minuten intrekken en neemt het dan af met een tissue of je masseert het in.






Echter merkte ik na 10 minuten dat mijn huid begon te branden en rood werd dus heb ik het meteen met water afgespoeld. Daarom ook geen foto dat ik het maskertje op heb.

Ik wil even duidelijk maken dat ik op veel maskertjes allergisch reageer en dat dit dus niet aan Kneipp ligt !

 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !