Opgemaakt # Januari 2016

Ook deze maand heb ik weer een aantal producten opgemaakt. Ik heb een aantal producten opgemaakt die ik al een tijdje had staan en een paar maskertjes.

Dit artikel komt eerder online omdat er de komende dagen geen artikelen komen. Op Twitter staat waarom.


Als eerste heb ik deze gel pads opgemaakt .
Dit zou wallen moeten verminderen en na een paar nachten zonder slaap wilde ik ze wel eens uitproberen.
Ze zijn erg verkoelend en voelden prettig aan.








HEMA heeft fijne douche producten en een tijdje terug kocht ik deze scrub gel met floral geur .
Hij was prima maar de geur en de werking waren niet speciaal of bijzonder. Volgens mij gaat deze lijn er ook uit .








Dit masker is erg verfrissend en stimulerend voor de bloeds omloop. Nadat ik dit masker gebruik voelt mijn huid altijd extra fris en zacht aan.  Jammer dat hij op is , ik had er namelijk een aantal ingeslagen bij de action maar dit was al weer de laatste. Geen idee of ze nog ergens anders te koop zijn.





Deze doekjes komen van de Action en zijn zo'n beetje de enige waar mijn huid goed tegen kan .  Heel fijn in gebruik.






Al een paar maanden gebruik ik de wash in wash out shampoo in cool blonde van het Kruidvat.
Dit was alweer mijn derde tube en het word tijd dat ik weer een nieuwe aanschaf.  Hij haalt oranje en geel tinten uit mijn haar en droogt mijn haar niet uit . Heel fijn vind ik deze.




Balea heeft heerlijke douchegels en deze tropical versie was er eentje van . Deze rook naar multivitamine maar de kleur was juist groen. Helaas was het een limited edition maar ik heb nog een fles staan.





Deze yves rocher reining gel maak ik regelmatig op en heb alweer een nieuwe in gebruik, hier komt nog een review van online of is inmiddels al een review van online 

gekomen.



Dit product van Rituals heb ik een keertje gekregen.
Het is een pure detox klei voor je lichaam.
Erg fijn maar helaas ook duur waardoor ik hem zelf niet zo aanschaffen. Ik vond hem wel fijn.


Jawel, ook deze maand ging weer een tube elkos haar kur in de opgemaakt mand.




Van hetzelfde merk ging ook een shampoo op.




Whoops, deze foto is wel heel wazig zie ik nu.
Het was een mini verpakking van Nivea bodylotion onder de douche. Prima product maar niet echt speciaal.


Verder maakte ik 4 geur kaarsen op , eentje van de HEMA, het kruidvat, eentje van de Action en kerst geur kaars.
Ze roken allemaal heerlijk en hadden een middelmatige geur verspeiding.

Vaak maak ik ook waxmelts op maar vergeet ik er vaak foto's van te maken, dit keer vergat ik het niet.
Ik maakte deze schattige melts op. Ze roken heerlijk en geurden zo'n 6 uur lang.   niet op de foto , 2 andere versies met musk geurtjes. 




Een mini reiniger van de bodyshop & een mini douchegel van Yves Rocher. 



Reacties

Er gaat veel doorheen! Wel fijne lekkere spullen :)
Engelina zei…
Klopt ! Gelukkig waren het niet allemaal volle verpakkingen :) Afgelopen maand besloot ik om halve flessen op te maken en mini producten :)
JulieStarr zei…
Dit Rituals scrub is niet meer in die verpakking te verkrijgen! De Ayurveda klei scrub uit die lijn kost 10 euro voor die tube, dat vind ik nog best meevallen van prijs! :-)
Engelina zei…
Ik heb de tube ook al een paar jaar hihi, is inderdaad de oude verpakking.
( ik geef nooit meer dan 3 euro uit aan doucheproducten vandaar dat ik het prijzig vind)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !