Samenvatting het blogjaar 2015


2015 als blog jaar is redelijk goed gelopen!
Ik zette meer social media in en kreeg meer views en volgers en heb zelfs een paar samen werkingen gehad.
Ik leerde meer over het bloggen zelf en had veel aan tips.
Ook vind ik het super leuk om andere bloggers te volgen en betrap ik mij zelf er op dat ik deze net zo leuk vind als de ''grote'' blogs.   Super leuk natuurlijk.

Als eerste de top 3 best gelezen artikelen van 2015

Syoss hair color refresher  is met 1261 het meest gelezen artikel op mijn blog dit jaar.

Een goede tweede plek gaat naar Pakje Onbekend met 690 bezoekers. Een heel lief en leuk initiatief.

Met 334 views gaat de derde plek naar Kruidvat wash in wash out shampoo cool blonde 


En een lijstje met zoek opdrachten waar mensen op mijn blog mee zijn gekomen.




syoss color refresher review
19
syoss color refresher
17
http://cherrybeautysplash.blogspot.com/2015/09/review-syoss-hair-color-refresher.html?m=1
3
syoss refresher review
3

action max en more contour stick
2
max & more kawaii girl lipgloss
2
pakje onbekend
2
superdrug maskers review
2
syoss color refresher blond review
2




En in 2015 heb ik ook mijn eerste Blogger Collab gehad en een samenwerking met Webstash & Cheapass zonnebrillen .

Ook heb ik meerdere fijne producten leren kennen door bijvoorbeeld een blog artikel van een ander en ben ik mijn blog gaan uitbreiden naar food artikelen en wekelijkse foto artikelen.
Dit blog jaar was zeer productief voor mij en ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie de moeite nemen om mijn artikelen te lezen , mij te volgen op social media en te reageren onder artikelen.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !