Review : Gliss kur million gloss haar masker.


Al een tijdje was ik erg nieuwsgierig naar dit haar masker van Gliss Kur, echter vond ik hem toen te duur maar onlangs zag ik hem bij de Action liggen voor een veel kleiner prijsje en nam hem mee om 10 dagen te testen!



Het masker zit in een klein potje en ruikt heel erg fris.
De geur is vergelijkbaar met de fuji lijn van the bodyshop,
zo ziet de kleur ook een beetje uit ! Dat is alvast een plus punt . 


 Het is de bedoeling dat je het masker 1 minuut in laat brengen en vervolgens uit spoelt.
Er staat iets op de verpakking over een 10 dagen kuur dus het was de bedoeling dat ik dit maskertje 10 was beurten ging testen,

maar......


Oh bah bah wat een smerige geur als je hem in je haren smeert!  Uit het potje ruikt hij hemels maar in je haar ruik je een sterke patchoulli en daar heb ik een grootse hekel aan.   12 uur later ruik je de geur nog steeds en besloot ik om maar parfum in mijn haar te spuiten.
Het masker maakte mijn haar zacht , glanzend en doorkambaar maar ik kan de geur niet uit staan.
Jammer maar helaas!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !