Review : Essence Merry Berry nagellak


Al een week hield ik de schappen van kruidvat en trekpleister in de gaten en vandaag heb ik ze gescoord!
De nagellakken van de merry berry collectie van Essence.
Het is een LE die alleen in December verkrijgbaar is en ik zou er maar snel bij zijn want deze LE is zeer gewild.
Ik nam alle lakjes behalve de topcoat mee want deze had ik al eerder in een metal LE van een paar jaar terug .



Red rocks is een mooie roze lak, de naam snap ik dan ook niet zo goed, maar het lakje dekt goed en heeft een fijn kwastje. 



pink en perfect, is toch echt paars maar dekt ook prima met 1 laagje en de droogtijd is ook nog eens super.

purple with purpose is dan weer wel echt heel mooi dieppaars met een hele mooie diepe glitter er in.
Ik blijf er maar naar kijken en in het echt lijkt het net alsof je nepnagels op hebt.  Helaas komt dit niet over op de foto.
Deze is denk ik mijn favoriet van de vier lakjes.



En als laatste the masked ball .
Een prachtige diep paarse bijna blauw achtige lak.
Deze dekt ook met 1 laagje, droogt super snel  en hij shined van je nagels af.




Ik ben heel erg tevreden over deze lakjes, snelle droogtijd, goede dekking , fijne kwastjes , leuke verpakking en een fijn prijsje van 1,99 per stuk .

Top Essence ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !