Review : Action max & more absolute nudes palette

De Action komt weleens vaker met dupe palletjes en deze zijn over het algemeen wel prima maar zien er wel super goed koop uit, logisch natuurlijk voor de kleine prijs die je er voor betaald.




 Toen kwam ik dit nude palette tegen met de naam ''absolute nudes'' !   Een mooie palette met magneet sluiting en alle kleurtjes hebben namen .



Frost,Vanilla,Silk,Rose,Sand, Taupe,Copper,Dreamer,Espresso,
Olive,Midnight & lagoon.

Een mooi palette voor een everyday look of een smokey eye. Heel nude vind ik dit palette niet maar juist daarom vind ik heb juist zo mooi.




Het pigment is gewoon prima, de kleuren blenden gemakkelijk en blijven mooit zitten. Leuk dat max & more er aan gedacht heeft om verschillende finishes in het palette te stoppen, maakt het toch weer veelzijdiger.

Een aantal kleuren heb ik op mijn arm geswatched met een lichte veeg.



Ik ben best tevreden met dit palette, het pigment is prima, de verpakking ziet er netjes uit en de prijs is slechts 1,79 .

Reacties

Anna zei…
Wat toevallig, er staat vandaag ook een review online op mijn blog over dit palette! Ik ben er erg bij mee :-)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !