Boozyshop - Freedom pro butters lipgloss & Freedom oogschaduws

Bij Boozyshop bestelde ik een paar items perfect voor de kerst.
Als eerste mijn complimenten voor het goede verpakken en ook nog eens een leuke verpakking, het snelle verzenden en de goede service en persoonlijke aandacht.


Het is echt een cadeautje om uit te pakken met de vrolijke roze verpakking en organza zakje.



Deze oogschaduws zijn van Freedom, en perfect voor een glitter kerst look.  De look die ik hiermee maakte komt later online! 


Vandaag laat ik jullie wel alvast de oogschaduws zien en hoe mooi het pigment is !


Op bovenstaande foto is het niet goed terug te zien maar yay for glam!
Ik heb de andere foto expres wazig genomen zodat je de schittering beter ziet.

Een bronzy en meer koper tint, ze passen perfect bij elkaar en zijn gemakkelijk te blenden en blijven prima zitten!

Alleen de naam al  ''pro butters lipgloss'' sprak mij al aan .
De kleur heet Cappuccino Lover en het is een heel mooie nude kleur. Hier ben ik heel blij mee want mijn andere lipgloss heeft zn beste tijd wel gehad.
Die heette ook cappuccino toevallig!


De gloss glijdt als boter over je lippen en maken je lippen uber zacht .  Het pigment is prima maar je moet het wel netjes verdelen. Ook deze blijft prima zitten.
Ik ben er erg blij mee !


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !