Zinloos Geweld. -

Misschien kuste je s'ochtends je vrouw wel gedag, dronk je koffie met je collega's of liet je de hond uit . Schonk je iemand onderweg naar het terreur nog wel een glimlach.
Bracht je je kinderen naar school, of haalde je jou broertje of zusje van voetbal.
Misschien blonk je wel uit in een bepaalde sport of had je een ander mooi talent, misschien wilde je gewoon stoer doen en het nieuws behalen, ik weet het niet.
Waarom besloot jij op een dag dat het anders moest?
Dat je een aanslag ging plegen. Waarom heb jij samen met wat anderen bedacht dat er mensen dood moesten?
Gewoon omdat jij daar zin in had, en als excuus het geloof gebruiken.  Het geloof gelooft niet in misdaden, moorden.
Ik heb het niet alleen over Parijs wat natuurlijk afschuwelijk is. Ik heb het hier over alle misdadigers, moordenaars mensen die besloten hebben dat een levend wezen dood moet. onschuldigen, schuldigen of welke persoon dan ook die in jou ogen het leven moeten laten.
familie , vrienden onterecht ontroostbaar achter laten zonder een reden. En ook al had je misschien wel een reden, die reden weegt niet op tegen het respect van het leven.  Als een hart klopt laat je het met rust. Ik vind het zo zonde dat er zo veel mensen zijn die niet om anderen geven en besluiten dat er zo veel mensen dood moeten.
zonde, dat mensen zo slecht kunnen zijn, want niemand wordt slecht geboren. Er worden zo veel moorden gepleegd, zo ontzettend veel aanslagen en andere misdaden.
We blijven ontzet, we blijven verbaasd. Zolang dat het geval is , dat wij blijven hopen op een betere toekomst,dan is het nog niet te laat.  Ik ben geen gelovig persoon, maar ik geloof wel in het leven...  Het leven is het grootste geschenk dat je ooit zult krijgen. Koester het jouwe, koester het leven van een ander..

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !