Review/swatches menow liquid lipsticks


Eerder schreef ik al een review over dit soort lipsticks en vertelde ik dat ik ze maar plakkerig vond al zijn ze geweldig gepigmenteerd. Ik gaf er toen ook 1 weg.


Op dit moment had ik er nog twee liggen die later binnenkwamen en ondanks ik deze waarschijnlijk ook weg ga geven wilde ik jullie toch even deze geweldige swatches laten zien! Echte herfstkleurtjes en misschien wil ik die oranje zelfs nog wel een kans geven want ik vind hem prachtig.

De oranje is zo neon dat hij niet tot zijn recht komt op de foto maar deze is heel fel.



Ik kocht deze op Ebay voor slechts 0,67 per stuk ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !