Review : Treacle moon sweet blueberry memories

Een paar maanden terug ging ik voor het eerst naar de DM en nam ik deze mini hand/bodylotion mee van Treacle moon.  De tekst is in het Duits en gaat om kinder herinneringen en iets met laarzen . Mijn Duits is duidelijk niet zo geweldig haha. 


De lotion zit in een handig flesje met handige dop.
Het is makkelijk doseer baar en je knoeit niet door de hygiënische spuitmond.

Het ruikt heerlijk en smeert gemakkelijk uit .
Een half uur later ruiken je handen nog steeds naar bosbessen taartjes.
Na dit spul meer dan een maand gebruikt te hebben merk ik dat dit mijn handen en andere droge delen echt goed hydrateren en mijn handen voelen super zacht aan na gebruik.  Ik ben hier tevreden over.

0,95  voor  30 ml bij de DM.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !