Opgemaakt & Opgeruimd # November

November was nog maar net begonnen en in de eerste week maakte ik al best veel producten op . Het zijn vooral producten en geuren waar nog een restje in zat.

Iedereen die mij kent weet dat ''play it rock'' mijn favoriete playboy geur is. Helaas is deze niet meer overal te koop maar bij op=op shops zijn ze gelukkig nog volop te verkrijgen. Dit is een 75 ml spray maar ik heb ook nog 3 grote verpakkingen en 30 en twee 70 ml geurtjes.

Ook testte ik de jumbo maxi pads en ben erg tevreden hier over. Ze zijn zacht handig in gebruik en verwijderen mijn make-up en nagellak goed.





Deze hydro care conditioner van Nivea is erg fijn.
Het voedt je haar en gaat pluis tegen.
Ik koop deze altijd in de aanbieding.

De wash-in-wash-out shampoo van Kruidvat eigen merk is nu al een favoriet van me en ik doe er met mijn schouder lange haar ongeveer 5 wassingen mee.






Deze douchegel van Balea ruikt heerlijk zomers naar een tropische cocktail. Hij rook heerlijk maar was helaas een LE en niet meer te koop. Gelukkig heb ik nog wel de handzeep zodat ik van deze fantastische geur kan genieten.

De Elkos gezichtwater is prima in gebruik maar is verder niet bijzonder. Hij is wel lekker goedkoop en heb hem

alweer opnieuw aangeschaft. 





Ook deze douchegel is van Balea en dit is de winter limited edition. Deze ruikt ook zo fantastisch en van deze heb ik er dan  ook nog eentje staan.

Over dit haarmasker is een review van online gekomen, ik

ben er erg positief over .




Oeps er was iets opengegaan in mijn opgemaakt bakje maar deze twee maskertjes maakte ik ook op. Het zijn beiden honing maskers, eentje van Balea en eentje van de HEMA .

En het berry delight maskertje is ook opgegaan , ook van HEMA.




Dit is alweer mijn tweede potje van Yves Rocher dagcreme en ik heb alweer een nieuwe in gebruik, deze kreeg ik eens gratis bij een bestelling .


De porie strips van de action zijn handig en goedkoop.
Hetzelfde geldt voor de make-up doekjes, ik maakte ook wattenstaafjes en wattenschijfjes op , deze koop ik meestal bij de action of de jumbo .






Ik heb best vaak last van kapotte hielen en droge voeten en dit is echt een wondermiddel. Het zijn een soort mega pleisters met een verzorgende balsem er op . S'nachts doe je ze op je voeten en de volgende ochtend zijn mijn voeten weer mooi en zacht . Dit gebruik zo nu en dan graag.


Deze shampoo van Garnier was prima maar verder niet speciaal. Hij verzwaarde mijn haar ook iets..
Deze koop ik niet snel opnieuw. Ik heb nu de argan olie versie in gebruik die ik veel beter vind.





Ik vond ook nog een paar bijna opgemaakte producten die ik al meer dan een jaar heb die ik gewoon weggooi.
Ze zijn bijna allemaal al leeg overigens.






Ik zocht mijn mascara's uit en deze waren allemaal ook op.
De houdbaarheids datum is dan ook allang overschreden sommige had ik ook al meer dan een jaar.




En net toen ik dacht dat ik er was, maakte ik in de laatste week van November nog meer op!

 Een gel masker van yves rocher en een face wash van yves rocher. 




Een conditioner van Garnier loving blends met honing.
Hij was fijn maar maakte mijn haar iets te glad.
Jammer want hij ruikt goddelijk en deed zijn werk verder prima.







Deze yves rocher douchegel heb ik ook opgemaakt met sinaasappel en kaneel geur. Deze is echt goddelijk zonde dat het een limited edition is.



Ook maakte ik een mini douchegel van Voque op.
De geur stond me tegen na een paar douche beurten dus deze belandde achter in mijn douchegel mandje.
Lekker voor af en toe maar mij iets te zoet af.




En ik maakte een parfum op ! Op de foto zie je het volle flesje die ik alweer opnieuw heb.  Dit is denk ik mijn 4e flesje ofzo.  Mijn signature geurtje voor al minstens 5 jaar.
Deze kreeg ik voor mijn verjaardag en ik ben er dol op.
Hij heet so....  eternal.  Te koop bij kruidvat .





Toen ging ik mijn nachtkastje ( zeg maar gerust  toilet tafel met spiegel en al ) nog leeg ruimen en daar lagen nog 2 mascara's  die weg konden.   De haarlak van proset is ook zo goed als leeg en die kon ook de prullenbak in.
Deze weleda mini cream en mini dove haar masker waren ook niet meer goed.






Nu ik toch bezig was ging ik meteen spullen uitzoeken die ik niet gebruik. Deze ga ik weggeven.
De maskertjes heb ik beiden eerder geprobeerd en mijn huid reageerde er niet zo geweldig op.

Mijn haar was ik eigenlijk elke dag en ik merk dat deze schuim opfrisser mijn haar verzwaard.

Dit is wat ik heb opgemaakt tussen 1 november en 21 november.  Omdat het zo veel is plaats ik dit artikel nu al online :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !