FOTD b-day look & koelere haartint met wash in wash out .


Ik droeg eens een andere look als normaal.
Een zilveren look met een glitter touch.


Op mijn gezicht draag ik :
Oriflame smoothie foundation porcelain
Catrice nude powder
Blush matte Essence
wenkbrauw potlood Rimmel.
BB cream Vichy


Op mijn ogen draag ik :

''silver'' oogschaduw max & more
highlighter en mat bruine kleur uit het ''in the nude '' palette van w7.
mascara Yves rocher  sexy pulp
mascara lash princess Essence
mascara miss punky l'oreal
zilveren oogschaduw als oogpotlood
liquid eyeliner Essence .




Op mijn lippen draag ik  lippenbalsem van Balea.

Mijn haren heb ik weer een koelere tint kunnen krijgen door de wash in wash out shampoo van de kruidvat 10 minuten langer in te laten trekken dan als op de verpakking staat.
Ook heb ik ze gestijlt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !