De weg van Lenthe Page #4

Mijn hart bonkte als een gek toen ik op mijn werk aan kwam .  Ik streek mijn rok recht en hoopte dat niemand mij gister los had zien gaan in die kroeg.  Gelukkig kreeg ik geen vreemde blikken en zag ik geen bekende gezichten .  Totdat ik de fout maakte door om te kijken.  Daar liep HIJ door die deur heen . Gekreukt pak en zijn arm in een mitella, hij had wallen onder zijn ogen en hij keek diep ongelukkig. Ze voelde zich een ijs konijn toen ze koeltjes vertelde dat ze zijn auto gejat had maar diep van binnen wilde ze deze arme man vragen hoe het met hem ging en hem een knuffel geven . Toen ze vertelde dat ze de manager was voelde ze zich helemaal een bitch.  Toch had ze respect voor Ethan dat hij op zijn werk kwam want hij was te laat, zag er niet uit en hij had duidelijk een kater.  Ze wilde hem naar huis sturen om uit te rusten. Ze geneerde zich kapot omdat ze naar zijn kruis had staan staren maar in werkelijkheid deed ze dat alleen omdat ze hem niet aan wilde kijken.
De eerste vergadering ging meteen verkeerd, ze was erg afwezig en kon haar aandacht niet bij de statistieken houden. Dit gaat geweldig Lenthe! Echt super geweldig tof ! Op je eerste dag de mist in gaan. Haar collega’s zullen haar vast niet meer serieus nemen op deze manier .
Ze stond op , mompelde iets over hoofdpijn en vluchtte naar buiten . De buitenlucht deed haar goed. Ze pakte Ethan zijn auto weer en ging er vandoor.   

Ethan keek uit het raam en zag hoe deze vrouw, die nu ook nog zijn manager bleek te zijn , zijn auto nog een keer mee nam. Hij zuchtte, schudde zijn hoofd en ging verder met zijn werk.
Zijn hoofd en hand deden al zeer genoeg en hij weigerde het om zich nu druk te maken over zijn auto waarvan hij wist dat die toch wel weer werd terug gebracht. De taxi kosten zal hij wel declareren.


 Het was 18:00 uur en dat betekende dat zijn werkdag er op zat, op weg naar buiten hoorde hij gefluister over de manager die er vandoor gegaan was.  Esther sprak Ethan aan,  of die groene peugeot niet van hem was?  Ja, zei Ethan  het is inderdaad mijn auto.  Lenthe had spoed en nam mijn auto mee.  Lenthe?  Jullie kennen elkaar vroeg Esther hem.   Shit dacht hij bij zichzelf, hij wist haar achternaam niet eens.  Het was een formeel bedrijf en bedrijfsleiders werden altijd met U en met de achternaam aangesproken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !