Review : L'oreal Miss manga punky mascara


Deze mascara heb ik gekregen van Sabine van sabsstyle ..




Het is de miss manga punky mascara en ik was hier heel erg nieuwsgierig naar omdat ik normaal gesproken alleen mascara's van Essence of NYC draag, en die van Yves Rocher die ik gratis bij een bestelling kreeg. 





De mascara heeft een apart borsteltje dat in een soort kerstboompje loopt zodat je het ''punky'' effect op je wimpers krijgt. Daarbij belooft deze mascara je wimpers ook volume te geven.  Ik heb geen hele korte wimpers, maar de haartjes zijn niet zo dik en er zit geen krul in.
Voor de eerlijke test zal ik dan ook geen wimper krultang gebruiken.



De dop van de mascara ligt fijn in de hand en omdat het borsteltje smal afloopt is de mascara fijn aan te brengen en kom je in elk hoekje. De formule is niet te vloeibaar maar ook niet te dik en het borsteltje separeert mijn wimpers goed. Mijn wimpers zijn nu gitzwart, zeker voor zien van volume en voegt ook lengte toe .

Ik vind deze mascara erg mooi.Vooral op de onderste wimpers zie je het ''punky'' effect goed terug.
Een heel fijne mascara voor een open oog opslag.
Ik zal deze met plezier blijven gebruiken!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !