Review : Ebay - Music Flower shiny lipstick 28 - Red


Deze dunne lipstick kocht ik voor omgerekend 0,69 op Ebay.
Hij was er in meerdere kleuren en ik koos voor deze rode.


De lipstick heeft een mooie kleur en ik was ontzettend benieuwt naar de kwaliteit.  De verpakking had wat beter gekund maar ik verwacht ook niet veel voor zo'n klein prijsje. De lipstick zelf ruikt lekker fruitig en absoluut niet chemisch. 


Hij brengt ook gemakkelijk aan en voelt vederzacht aan op de lippen.  Het pigment is prima maar geeft wel ontzettend af als je wat eet of drinkt , maar dit vind ik geen probleem voor deze prijs.


 Super leuk kleurtje en goedkoop, wat wil je nog meer?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !