Review : 7th Heaven manuka honey rescue masque

Dit masker van 7th Heaven is te koop bij Het Kruidvat en kost 1,79 . Het is een 3 minuten intensief maskertje.




Het eerste wat me opvalt is dat de verpakking heel gemakkelijk open gaat en dat je het product er ook geheel uit krijgt, niks is vervelende dan die verschrikkelijke verpakkingen die er helaas ook zijn die je niet open krijgt en waar er product verloren gaat.



Het is de bedoeling dat je het product 1-5 minuten in laat trekken en het dan weer goed uitspoelt. Een heerlijk natuur getrouwe honing geur komt je tegemoet en de dikke textuur is gemakkelijk over je haar te verdelen.
Eigenlijk zou je wanneer je half lang haar hebt er zelfs twee keer mee kunnen doen maar ik gebruikte de hele verpakking.





Nadat ik het maskertje heb uitgewassen ruikt mijn haar heerlijk naar honing en voelt het gevoed aan.
Mijn haar kon wel een op peppertje gebruiken en dit maskertje heeft zeker gewerkt.
Ik heb geen klitten en mijn haar is makkelijk door te kammen en heeft een mooie glans.
Ik vind dit een fijn maskertje, maar ik moet eerlijk zijn dat ik het wel te prijzig vind om wekelijks te gebruiken, dan koop ik toch liever een masker in een pot of tube voor 5,00 waar ik dan zo'n 3 maanden mee kan doen.
Maar voor zo af en toe vind ik dit een heerlijk maskertje.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !