Nieuwe Action make-up Fashion professional - First impression


De action is onlangs uitgekomen met nieuwe make-up in strakke verpakkingen, het merk heet Fashion Professional.


Er zijn verschillende soorten mascara's met bijvoorbeeld fibers of waterproof, ook volume komt aan bod.
Ook zijn er wenkbrauw potloden,nagellakken, lipstick/gloss duo's en normale lipglosses. Afgelopen week liet ik jullie de nagellak al zien en in dit artikel laat ik jullie wat andere artikelen zien , en wat swatches.  De mascara's heb ik laten liggen want ik heb er nog een paar in gebruik.


Alle producten kosten trouwens 0,99 cent die ik aan jullie laat zien vandaag.  De mascara's kosten 0,99 en 1,49  .



Ik was erg benieuwt naar deze hot pink neon roze lipgloss.
Dit soort glosses zijn meestal erg sheer of heel erg plakkerig.


Zoals je op de swatch kunt zien is hij best gepigmenteerd en hij brengt ook makkelijk aan en is niet plakkerig.





Dit wenkbrauw potlood heeft twee kanten, een higlighter ''lifter''  en een potlood ''filler''.



Helaas was dit potlood er alleen in light en dark, en ik ben bang dat dit potlood te donker is voor mijn wenkbrauwen, de lifter is echter precies goed, maar we gaan het zien.
De kleur is trouwens wel mooi koel bruin en niet oranje achtig.


Dat is al een zeer groot pluspunt, ook in het potlood dik, waarvan ik me afvraag of je er wel strak mee kunt tekenen.



Dit lip duo bestaat uit een gloss en een lipstick.
Ik ben gek op dit soort kleurtjes en hij matcht perfect bij de red vermillion nagellak van hetzelfde merk.
De swatches zien er best oke uit .


Reacties

Bumblebee zei…
Leuk, zulke reviews zie je niet zoveel terwijl er best veel liefhebbers zijn, ik volg je nu ook. ;)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !