Kiekjes Kieken #8


Dit stokbroodje met bacon is echt goddelijk!



Deze week de clutterde ik mijn lip stash, ging ik een middagje werken en kocht ik nieuwe lipsticks........

Zo schiet het natuurlijk niet echt op haha, maar ik heb alleen nog maar producten in mijn stash waar ik zelf achter sta.


<3 Dirkje 

Op de markt haalde ik paprika's, hoe schattig zijn deze?



Helaas kreeg ik ook een allergische reactie van een foundation en heb ik nu allemaal vreemde vlekken op mijn gezicht. bah.. geen foto dit doe ik jullie niet aan.


Omdat we toch al met pure horror te maken hebben, hoe leuk is dit kaarsje ? Deze kocht ik bij de Action voor ik geloof 0,69...  Staat super leuk .



Ook kwamen deze super schattige fruitige lipbalsems binnen, binnenkort meer hier over.
En ik maakte de winnares van de Beautyblender look-a-like bekend..



Ik vind deze lak van de action zooo mooi.

En ik heb afgelopen week schandalig bij de DM ingeslagen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !