HNTM : Winnares Loiza - Een echte vrouw.


Loiza heeft terecht gewonnen als mens,als vrouw, als model.  Ja ze is ''anders'' maar van binnen is ze  nooit anders geweest. Ze is hier eerlijk voor uit gekomen met de mededeling dat ze niet anders behandeld wilt worden maar toch stromen de social media vol met dat de finale een uitgemaakte zaak zou zijn.  Als ik naar deze vrouw kijk zie ik een model , geen aparte zaak en ik vond de finale zeker spannend. 

 foto -bron; rtl.nl


 Ja ook Celine vond ik een kanshebber ondanks alle negativiteit rondom haar gedrag. Haar karakter vond ik niks maar haar cover foto was toch echt sterk evenals haar cat walk loopje.  Ik vind het zo jammer dat kandidaten zo afgeslacht of opgehemeld worden terwijl het uiteindelijk allemaal mooie mensen zijn. Anders kom je niet zo ver....

Ook de opmerking van May- vond ik verschrikkelijk ''Als Loiza wint schrijven we geschiedenis''   HALLO ! hoezo geschiedenis ? Ze is een VROUW .

Loiza, wees trots op jezelf, je doorzettingsvermogen,je kracht, je vrolijkheid en talent... Je bent echt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !