Review : Yves Rocher -Mugeut en Fleurs Douchegel

De geur van deze douchegel van Yves Rocher is heerlijk fris en bloemig. Van deze geur heb ik al een eau the toilette en ik ben echt dol op de geur. Afgelopen jaar heb ik dit luchtje heel veel gebruikt en ook dit jaar pakte ik hem er nog eens bij. Toen ik zag dat er ook een douchegel van was wilde ik deze graag uit proberen. 




De douchegel ruikt identiek naar de eau the toilette wat in principe best logisch is , maar met Yves Rocher kan de geur nog wel eens verschillen. Ik vind de fles mooi vormgegeven en hij is makkelijk vast te pakken vanwege zijn smalle vorm. Ook vind ik de klik dop handig want hoe vaak gebeurd het wel niet dat je doppen laat vallen tijdens het douchen?

Het is een heerlijke verfrissende geur om je dag mee te beginnen en de geur blijft nog lang hangen.
Kortom ! Kopen die handel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !