Review : Yves Rocher Aprikot Fruity Scrub


Deze scrub met abrikozen pitjes van Yves Rocher heb ik nu al een paar keer opnieuw gekocht en hij blijft favoriet.

5,90 vind ik voor een scrub van 50 ml een beetje prijzig maar in de aanbieding voor 2,90 wil ik hem nog wel eens kopen. Het is een milde maar goed reinigende scrub voor het gezicht en ruikt ook nog eens heerlijk naar abrikozen.



Zelf heb ik een gevoelige huid die niet alle scrubs kan waarderen maar deze van Yves Rocher vind ik wel heel fijn.
Hij is simpel in gebruik en makkelijk doseer baar.
Het gaatje in de tube is precies groot genoeg dat er maar een beetje tegelijk doorheen komt en is erg handzaam.
Na gebruik voelt mijn huid zacht en gereinigd aan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !