Review : Dr. Van Der Hoog masker - Sensational Sea Algue


Dit maskertje van dr. van der hoog kende ik nog niet .

Meestal koop ik de maskertjes van dit merk in Duitsland of bij de action waar ze nog geen 1 euro kosten. 
Maar vorige week was er een aanbieding van 1+1 gratis en wilde ik graag nieuwe soorten proberen.


Sensational Sea Algue  is een indrogend klei masker waardoor je de huid diep reinigt.  1 van de hoofd bestanddelen is kaolin klei, waarvan ik weet dat mijn huid daar goed op reageert. Dit is een kant en klaar masker.


Door de zee alg is het masker hydraterend en het voelt erg verfrissend op je gezicht, heel fijn tijdens een verkoudheid of na een warme dag, al zullen we die voorlopig niet meer krijgen ;)

Hier zo'n heerlijk charmante foto.



Het masker maakt mijn huid zacht, hij ruikt lekker en voelt erg prettig op mijn huid . hij is te koop voor 2,29 .





Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !