HomeMade knoflook saus met komkommer & tomaat.


Knoflook saus vind ik erg lekker om zelf te maken.
Je kunt een simpele saus maken , maar ook eentje met extra's er in.



Voor deze saus gebruikte ik Belgische mayonaise van de Aldi, deze is ietwat zurig door de citroen, en daarom heb ik er komkommer en tomaatjes door heen gedaan.
Heerlijk voor bij de schnitzel!





Je begint om je bakje waar je de saus in wilt hebben te vullen met een bodempje gesneden lente ui. vervolgens snijdt je twee teentjes knoflook fijn en doe je die er ook bij , samen met een snufje patat&ei kruiden en pesto kruiden.  Dan doe ik er water bij en 3 eet lepels mayo.

Nadat je het goed gemixt hebt snijdt je een stuk komkommer in reepjes en een paar tomaatjes in plakjes en mix je dit er door heen.  Je kunt er voor kiezen om er nu suiker door heen te doen maar dit vind ik niet nodig .







Wat ik lekker vind voor bij de schnitzel, zijn plakjes komkommer waar ik later nog chili saus overheen doe voor de zoet zure smaak. Dit kun je ook met azijn en suiker doen, maar ik heb geen azijn in huis en gebruik liever geen extra suiker.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !