Vernieuwde nagellak opberg spot

Ik ben gek op nagellak en alles wat daar mee te maken heeft en ik heb dan ook een speciaal plekje in mijn huis waar ik hiermee helemaal los kan gaan .





 Maar dat plekje stond ook vol met allerlei andere spullen en dat heb ik vandaag eens mooi opgeruimd.  Er staat nu nieuwe decoratie en een nieuw tafelkleed waardoor mijn plekje een mooie uitstraling heeft.


 De planken aan de muur heb ik laten hangen , maar er staan er nu ook enkele nieuwe los op de tafel.  Samen met een make-up doos, opbergdoosjes en glaasjes met nagel en make-up spullen .





 Op dezelfde tafel staat ook nog een doosje met nog te reviewen producten voor mijn blog.  Zoals bijv. de blush waarvan afgelopen week een artikel van online kwam .

Helaas past niet al mijn nagellak op de plankjes en dozen en heb ik onder de tafel nog een lade met producten.
Maar mijn favorieten zijn nu weer duidelijk in het zicht .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !