Review : Dr. Van Der Hoog maskertje : Coconut Mint


Bij de Action spotte ik dit masker en natuurlijk moest ik hem meenemen want ik ben dol op producten met kokos.
Als er dan ook nog mint bij in zit ben ik helemaal om.
Met dit weer kan je gezicht wel wat verkoeling gebruiken en testte ik hem dus uit op een dag waar op het 28 graden was.


Het maskertje is gewoon wit maar heeft wat fijne korrels .
De kokos ruik je goed maar ook de mint is goed te ruiken.
Ik houdt hier van maar als je dat niet lekker vind kun je hem beter laten liggen. Ik ondervind geen irritaties op mijn huid en het maskertje is lekker smeerbaar. 
Ik kocht hem voor slechts 1,00 bij de Action.


En hierbij weer zo'n heerlijke charming foto.
Het was al avond, dus de foto is nogal donker.

Ik zou dit masker zeker aanraden !

+ Ruikt heerlijk
+ Voelt prettig aan op de huid
+ Na gebruik zie en merk je echt verschil aan je huid
+ Ook geschikt voor de gevoelige huid.

Wat wil je nog meer?

Reacties

Unknown zei…
Ah, klinkt als een fijn maskertje zeg! Mint vind ik ook echt een topgeur, kokos hangt er een beetje vanaf in welke stemming ik ben :) Ik ga binnenkort eens kijken bij de Action, lang niet meer geweest!
Engelina zei…
Zeker doen! Je vindt er zo veel leuke spulletjes . Er zijn momenteel ook maskertjes van Kneipp. Deze heb ik nog niet geprobeerd.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !