Mijn top # 5 unexpected zomer songs !



Ken je dat? Dat je in de zomer graag naar een hoop foute en oude muziek luistert? Het liefst met spaanse invloeden of gewoon rare teksten die nergens op slaan of eigenlijk er niet toe doen omdat de melodie gewoon leuk is ?  Zo heb ik een aantal  ''zomer vibe'' liedjes voor jullie op een rijtje gezet die ik zelf graag luister[de] 




Als eerste  ''tired of being sorry'' van Enrique Iglesias .
Eigenlijk helemaal geen vrolijk nummer maar toch is de melodie opzwepend en erg dansbaar.  




''if I never see your face again'' kwam uit toen ik nog wat jonger was en ik knipte toen de songtekst uit de '' popcorn'' zodat ik hem uit mijn hoofd kon leren.  haha geweldig lied is dit .  Ook al is dit nummer ook niet zo heel aardig maar heeft een heerlijke beat. 




Wie kent hem nou niet  ? O-zone bracht dit nummer jaren geleden uit en er was  toen zelfs een speeltje bij de MacDonalds die dit nummer afspeelde.
Een geniaal nummer dat nog elke zomer voorbij komt in de kroeg of gewoon lekker thuis op youtube.





Dit nummer luister ik ook vaak in de zomer. Het is een rustig nummer, eigenlijk helemaal niet zo vrolijk , maar wel een nummer dat ik veel heb geluisterd afgelopen zomers.






Ik sluit af met het volgende nummer van Boys Like Girls.
Geweldig gezellig nummer met een hoog vrolijkheid gehalte.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !