Kiekjes Kieken #2

Zondag ''startte'' ik rond een uur of half 1 de dag met een heerlijk broodje belegd met rookworst,ei, duitse mayo en lente ui + rucola .  Ik dronk er een heerlijk kopje turkse thee bij.



En jaaa zaterdag waren mijn nagellakjes binnen gekomen !
Sinful colors - Mint Apple
Essence the darks - Grey Matters
Essence matt latex - The white bunny

S'avonds at ik een lekkere selfmade salade met gehaktballetjes.





De maandag  was lekker druk en deed ik wat boodschappen, keek ik Devious Maids en probeerde ik een aardbeien maskertje van Kruidvat eigen merk uit .
Maskertjes zien er ook altijd zo heerlijk charmant uit .
Op dinsdag regent het en doe ik niet zo veel.
Op woensdag kwam mijn vader mij helpen met mijn kamer en ging ik nog even werken.




nomnomnom! Het is alweer donderdag en ik had zin in iets lekkers.  Ik maakte deze tulband cakejes met marmer mix van de Aldi .
En ein-de-lijk zijn mijn nagels weer van een gelijke lengte.
Hopen dat het zo blijft en dat ze niet alweer af breken.




De action verkoopt voor 0,49 individuele nep wimpers en wilde ze graag even proberen. Ik vond het leuk om een soort wing te maken, ik gebruik aan beide kanten een wimper voor een subtiel  effect.

Ik ben gek op de liquid lipstick van Essence, ik draag hem nu iedere dag. Jammer genoeg staan de andere kleuren me niet zo heel erg aan.



Verder ben ik bezig geweest met mijn slaapkamer.
Ik wil hem opnieuw inrichten en mijn vader hielp mij daarbij.
Er was lekker veel ruimte om mijn konijn te laten lopen, al blijft hij liever in de mand zitten.
Bij mijn moeder knuffelde ik lieve ratjes,
ze blijven nooit stil zitten dus een goede foto was onmogelijk. Het zijn echte lieverds.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !