Hoe ik een eind aan pretty little liars zou maken. # pArt One

De liars zijn op het schoolbal waar ze eigenlijk niet welkom zijn .  In flitsen zijn er verschillende redcoats die om hun heen cirkelen.  Het licht valt uit en Aria voelt opeens een hand op haar schouder. Ze wordt meegesleurd naar buiten, de gemaskerde persoon zegt niks en Aria staat doodsangsten uit . Het masker gaat af en ze ziet ''Spencer'' voor zich staan. Ze is in shock en draait zich om en ziet nog een Spencer staan. De een in een baljurk en de ander in een red-coat.  Spencer schrikt, terwijl Hanna en Emily volgen. Rook verschijnt en ''Spencer'' is verdwenen.
Het gevaar is nog niet geweken want er zijn nog zat red-coats over die hen in een kelder drijven.

Spencer compleet overrompelt laat zich vallen en ziet en hoort niks meer. Aria schreeuwt terwijl Hanna geen woord zegt. Sara staat buiten, Never forget we are all liars .

Sara stapt in de auto bij de black widow en verdwijnt in de duisternis. De spencers zijn omgewisseld en het moordspel gaat beginnen.

let's play a game...    Mona loopt naar ''Spencer''  en zegt ; vertel het ze maar.


Hallo bitches, ik ben Bethany young. Al jaren neem ik het op voor CeCe, ik vermoorde marion, ik sloeg Alison neer, en liet iedereen geloven dat ik dood was met hulp van Mona.

Vrienden of niet Hanna, vertrouw nooit iemand uit een gekkenhuis..

Wat.. ?  Waar is Spencer?  Spencer is een ritje aan het maken.  Jullie weten toch hoe dol ze is op pilletjes?
Dat is de reden waarom ze heel vaak dingen ''vergeet''

Maar hoe ? ?


Heel simpel, al jaren was kleine Charles verdrietig.
Hij wilde zijn zusje niet vermoorden ,maar helpen omdat zij zo hard huilde.  Daardoor werd hij in Radley geplaatst.
Mijn hart behoorde toe aan hem, en ik kon het niet verkroppen dat hij me haatte toen ik Marion vermoordde...

Ik wilde wat voor hem terug doen , zodat hij me zou vergeven , maar ik hoorde dat Charles dood was en ik kon het niet meer aan. Dat was de dag dat mijn plan begon.

Ik had nooit Alison neer willen slaan maar Sara.
Zij had me door en wilde me gaan verraden.
In plaats daarvan zorgde ik er voor dat zij aan mijn kant stond, en met een truc lag Sara in het graf en niet ik , en ook niet Alison.  

In feite ben ik de tweeling zus van Melissa.
Met een beetje make-up en haarverf ben ik een precieze kopie van Spencer.  Nee Spencer is nooit ''A'' geweest.
Zij lag gezellig in mijn lege graf, volledig gedrogeerd...
Toby wist van niks, die arme stakker.. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !