Favorieten - # Augustus


Augustus is alweer bijna voorbij en ook deze maand heb ik weer een aantal favorieten. Vandaag behandel ik favorieten die nog niet eerder in een favorieten artikel zijn voorgekomen!




Deze mono creamy powder oogschaduw is een LE van volgens mij alweer een paar jaar terug en heb ik er eigenlijk ook nog nooit bijgepakt tot kort.
Ik was mijn make-up stash aan het uitzoeken en toen kwam deze tevoorschijn.  Een heel fijne every day kleurtje.


Deze liquid lipstick van Essence kocht ik pas deze maand en heb ik ook al een aantal keer gedragen. Het is een mooi roze rood kleurtje dat lang op je lippen blijft zitten.



De haarkur flesjes van Elkos gebruik ik al tijden en de ''color'' versie is al meerdere keren voorbij gekomen.
Maar deze ''repair'' versie mag er ook zeker wezen!
Hij is al op en heb alweer een nieuwe in gebruik.


Ook deze deo is van het merk Elkos en heeft heerlijke geurtjes in haar assortiment waar onder deze fruitige/bloemige deo. Deze werkt goed tegen nare geurtjes en is ook nog eens anti- transpirant.


Alveo- candycrush douchegel kocht ik begin dit jaar als winter LE.  Vond ik hem toen te zoet pak ik hem er nu regelmatig bij ! Hij ruikt naar kersen en choco hmmm.


jaaaa ik ben helemaal gek op deze leave-in balm van Wella.
Mijn haar pluist minder, voelt lekker zacht aan en ruikt ook nog eens heerlijk. 




Dit waren mijn favorieten alweer!
Wat zijn jou meest gebruikte producten van de afgelopen tijd?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !