Review : Schaebens Luxus masker met goud ,kaviaar en parel extract.


Dit maskertje dat 2 x 5 ml bevat kocht ik voor 69 cent in Duitsland.  Er zit kaviaar extract,goud en perle extract in.
Dit maskertje zou je teint moeten egaliseren en het is niet op dieren getest. Ook zou het ''vocht inbrengend'' moeten zijn.  Ik was erg benieuwt naar hoe mijn huid zou reageren omdat ik over het algemeen alleen heel goed tegen Dr. Van Der Hoog maskertjes kan.  Peel off maskertjes zijn al helemaal uit den boze ! Ooit kreeg ik zelfs uitslag naar zo'n maskertje van Kruidvat eigen merk.


Het aller eerste wat me opvalt aan dit maskertje is de geur.
Het is een fris zoete geur dat lastig te omschrijven valt.
Ik ruik wel iets van citrus er tussendoor.  De kleur is goudkleurig [goh !] met glitters en het masker heeft een gel structuur. Fijn vind ik dat er 2 sachets zijn met elk 5 ml omdat je aan 5 ml meer dan genoeg hebt. Zo hoef je niks te verspillen.   


Het masker voelt verfrissend aan op mijn huid en irriteert niet. Nu zijn ''water''  ''glycerine''  ''urea''  ''kaviaar extract'' en ''goud'' ook enkele van de hoofd ingrediënten.  Alcohol en parfum staan ook in het laatste rijtje van de bestandsdelen.




Nu ik de lijst zo lees weet ik wat ik ruik : Uierzalf.
Niet stinkend maar lekker fris vermengt met citrus.
Anyway, dit is een fijne budgettopper dat erg fijn in gebruik is , een handige verpakking heeft en er ook nog eens luxe uit ziet vanwege de kleur.

Ik kocht het bij de Edeka, een Duitse supermarkt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !