Favorieten # Juli


Ook deze maand heb ik weer wat ''nieuwe'' favoriete producten. Het staat tussen haakjes omdat ik wat oudere producten heb herontdekt. Ook kocht ik een aantal nieuwe spulletjes en die heb ik ook met regelmaat gebruikt.
Verder heb ik ook een favoriet drankje [her]ontdekt!

Ten eerste deze mooie lakjes. ''macarena mint '' van Essence Arriba collectie en ''the black cat''  een matte latex lak ook van Essence. Beiden heb ik meerdere malen gedragen afgelopen maand en dat komt bij mij eigenlijk bijna nooit voor omdat ik elke dag een ander kleurtje wil uitproberen.
De lakjes dekken goed en drogen snel en dat vind ik dan ook belangrijk in een nagellak.  Way to go Essence !! 

 



Verder verkoopt de Jumbo hier ein-de-lijk   Arizona Ice tea en ook nog eens een stuk goedkoper dan dat het eerst was.
Dit kleurrijke flesje is makkelijk mee te nemen, blijft redelijk koel door het bruine plastic en smaakt heerlijk fris en zoet tegelijk door de toegevoegde honing, I like it .




Verder kocht ik begin deze maand het chocolates palletje van Essence die het assortiment uitgaat en heb ik hem er eigenlijk bijna elke dag wel bij gepakt. Bij mezelf maar ook om anderen op te maken. 


Deze douchegel met water lelie geur kocht ik laatst in Duitsland en ik ben er gek op .  Ik vond hem zo lekker dat ik meteen 5 flessen aanschafde !  Een fles kost gelukkig slechts 55 cent en omdat hij limited edition was nam ik er meteen meer mee .  Ik kocht meerdere varianten maar deze heb ik nog niet gebruikt .  

Verder vind ik [ ja alweer van Essence ] deze nagelremover erg fijn. Het verwijderd gemakkelijk chunks en glitters en ruikt ook nog eens lekker na gebruik.Ook  gebruik ik het ''blauwe'' flesje veel en heb ik er zelfs een opgemaakt afgelopen maand.  




Oehh en als we het toch al over een drankje hebben laat ik meteen mijn favoriete eten van het moment zien Tortellinie gevuld met gehakt in becamel saus.
Dit gerecht heb ik afgelopen maand zo'n 3 keer gegeten.
Niet het meest gezonde eten maar wel echt heerlijk.
Niks guilty pleasure  gewoon heerlijk van genieten :)



oh en dit is mijn favo ''lazy hair''
Voor als ik vooral de deur niet uit hoef haha.
Mijn haar is nog steeds niet lang genoeg voor een top knot maar dit kan nu wel :)


En gebruik ik de Yves Rocher Face wash, en mijn elvive haarverdikkings masker nog steeds met veel plezier en blijf ik de reinigings doekjes van de Action ook steeds opnieuw kopen. Ook de paarse le lipstick van de kerst collectie van Essence pak ik er nog steeds graag bij .  Essence is gewoon een  fijn budgetmerk en is ook nog eens vernieuwend.

Soms vind ik een lipstick van 2,39 van Essence  nog fijner werken dan eentje van 9,99 van Rimmel bijvoorbeeld.
Daarbij verbeterd het merk zichzelf ook en werken de producten steeds beter en zijn poeders bijv. steeds meer gepigmenteerd. Ik ben erg benieuwt hoe de najaar producten zijn.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !