T'is stil aan de overkant....


Ondanks een enkele druilerige zaterdag was het verder ontzettend mooi weer en heb ik dan ook veel buiten gezeten. Helaas ben ik momenteel niet zo mobiel [ lees : ik ben een enorme kneus ] en heb het vooral dicht bij huis gehouden.  Lekker zonnen in de achtertuin.




En ik heb heerlijke aardbeitjes gehaald die meteen door de roer yoghurt gingen met een halve banaan. Op de dag dat ik deze foto uploadde zag ik dat verscheidene mensen ook iets dergelijks aten die dag, erg grappig om te zien.  Ik vind dit dan ook echt een zomer toetje.

Verder heb ik eigenlijk ook nog helemaal geen artikelen geschreven maar.... er staat een zomerse NOTD op de planning.   Wil je een andere zomers artikel lezen kijk dan hier voor een zomer collab met andere bloggers.

En als je op zoek bent naar een lekker verfrissend gezichtsmasker kun je dat artikel terug lezen.

Hebben jullie een bepaald iets dat je graag eet zodra het kwik boven de 20 graden springt?  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !