Beauty Ritueel.


Wat ik doe tijdens een Beauty ritueel?
Ik reinig mijn gezicht met Yves Rocher cleansing gel en een tonic van het Kruidvat.  Vervolgens scrub ik mijn gezicht met een scrub van de HEMA en breng ik een maskertje aan . Vandaag is dit een framboos masker dat diepreinigend en herstellend is van Dr. Van Der Hoog.


Het maskertje ruikt heerlijk naar frambozen snoepjes en voelt prettig aan op de huid.  Terwijl ik het maskertje in laat trekken laat ik een voetenbadje vol lopen en gebruik ik een mani bomb met havermout en honing geur.


  Het bommetje zit vol met olieen en boters en verzorgen in dit geval mijn voeten goed. Voor mijn handen vind ik ze ook fijn maar het werkt kalmerend voor mijn pijnlijke voeten.
De geur is trouwens heerlijk honingzoet, letterlijk ;)
Het moge duidelijk zijn ik ben een grote fan van www.watmaaktjemooi.nl .


Terwijl ik geniet van mijn voeten badje kijk ik een film, in dit geval een sci-fi horror genaamd : Strange Blood. 



Na het douchen breng ik een fijne dagcrème aan van Yves Rocher .  Een voetenbalsem van Oriflame en een lekker handcreme van hetzelfde merk .



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !