Review : Rockstar Scrub & Soak Wat maakt je mooi.


Dit schattige hoorntje bestaat uit een scrub met de heerlijke geur van ''rockstar''  en het hoorntje is een mani bomb. De scrub doet goed zijn werk en de schattige sterretjes zijn extra leuk als ze boven water komen drijven.







Als je de scrub hebt gebruikt is het tijd om de mani bomb in het water te doen . Hoe dat er uit ziet zie je in onderstaand filmpje.  Nu heb je een lekker hand badje waar je lekker je handen tot 15 minuten in kunt laten soaken. Dit is ook het ideale moment om je nagelriemen terug te duwen.


Ik merk dat de scrub en de bomb goed hun werk doen en mijn nagelriemen voelen verzorgd aan.  Zoals je ziet zijn mijn nagels niet in al te beste staat maar zien mijn nagelriemen er wel wat beter uit na dit badje.  Ook is de geur heel lekker poederig,fris en toch zoet.
Mijn handen voelen ook lekker zacht aan. 






Een extra pluspuntje is natuurlijk de vormgeving.

Wie wil zijn handen nou niet verzorgen met zo'n schattig uitziend ijshoorntje ?  Extra leuk detail is dat het water ook blauw kleurt. 


Echt voor herhaling vatbaar !
Deze scrub & Soak is voor 2,50 te koop bij watmaaktjemooi.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !