Review : Handpack macademia oil extract - big bazar


Bij de bigbazar kocht ik deze handpack met de veronderstelling dat deze in lotion gedoopte handschoentjes lekker verzorgend zouden zijn voor je handen.  Het is de bedoeling dat je het 15-20 minuten laat in trekken en dat je vervolgens je handen niet meteen wast. 




 Bij mij begon het echt ontiegelijk te branden op mijn linkerhand na 10 minuten dus deed ik de handschoentjes ook meteen uit . Ook voelden mijn handen droog en plakkerig aan en heb ik absoluut niet het idee dat ze verzorgend zijn voor mijn handen.



 Er zit ook een sterke munt geur aan dat ook heeft gezorgd voor het branderige gevoel aan mijn hand. Ik vind hem echt verschrikkelijk wat ik zeer jammer vind want het was zo'n leuk product geweest.



Deze handpack is te koop bij Big Bazar voor 1,99

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !