Review : Essence Nail polish remover : Coconut & Papaya


Je kon mijn eerste impressie van deze nagellak remover al lezen in  deze blogpost maar ik wilde hem natuurlijk wel een kans geven zolang ik niet werkelijk van mijn stokje ging door de geur .  De nagellak remover is van Essence, bevat 150 ml en kost 0,99 .  




 De ingredienten zijn :  Aceton ,Aqua,Alcohol Denat,Propylene Glycol, Butyl Acetate, Parfum, Benzyl Alcohol en het kleur nummer (Blue 1 Lake)

Essence beschrijft de remover zelf als : Zeer effectieve nagellak remover verwijderd alle soorten nagellak zonder de nagelriemen of de nagel zelf uit de drogen.

Nu onderwierp ik de remover meteen aan de ultieme test : Glitter nagellak !

Ik hield mijn neus al dicht toen ik aan de gang ging maar tot mijn verbazing rook je alleen de coconut en papaya geur terug op je nagels en was de ontiegelijke stank van Aceton gemixt met de andere geuren al snel verdwenen.
Gelukkig , Ik kan hem dus gewoon blijven gebruiken.



En warempel, met een paar simpele veegjes was de glitter topper [ ook van Essence]  ''The Glass slipper'' in enkele seconden verdwenen van mijn nagels.

Ik heb slechts 1 hand uitgeprobeerd gisteren, en mijn nagels heb ik verder niet verzorgt. Ik merk dat deze nagellak remover er zeker voor zorgt dat mijn nagels niet uitdrogen en ze zien er ook niet dof uit wat normaal het geval is met nagellak remover met Aceton.

Deze nagellak remover is achteraf toch goedgekeurd.
Het flesje is te koop bij het Kruidvat.  Bij De Trekpleister heb ik hem nog niet zien liggen.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !