Review : Bites We Love # 3


Ik heb al eerder geschreven over bites we love en ik kan je vertellen dat ik fan ben van dit concept.
Wil je uit leg over deze dienst die jou voor 4,95 noten/zaden/fruit  toestuurt? Lees dan deze artikelen terug.

Review : bites we love




Je kiest een profiel en je geeft aan wat je lekker vind, minder lekker en wat je absoluut niet in je brievenbus wilt vinden.  Ik houdt persoonlijk niet van pure chocolade maar ben dol op kokos.
Deze 4 zakjes kreeg ik thuis gestuurd.


Ik kreeg tropical daydream 




sunday autumn,



  going banana's en sour cream cashews .

Ik vond ze allemaal lekker alleen de sour cream cashews heb ik nog niet gegeten omdat ik niet zo'n sour cream fan ben.  Dit heb ik daar trouwens niet aangegeven.
nummer 41 heb ik door een carrot cake gedaan en dat smaakte ook lekker .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !