Lipproduct Tag : Then & Now


Zo grappig hoe je persoonlijke smaak kan veranderen in minder dan een jaar.  Op 27 juli 2014 vulde ik de lip product tag in.  Toevallig las ik hem net terug en viel het me op dat ik hier nu totaal andere antwoorden op zou geven.  Daarom vul ik hem nu nog een keer in.  Wil je het oude artikel lezen klik dan  hier  .

1. Favoriete lipbalm/verzorging.


Ik pak vaak mijn lipsmacker in de smaak kiwi-berry crush erbij. Inmiddels heb ik er 3 op voorraad. T zou verschrikkelijk zijn als die ooit opgaan. Ze zijn lastig te verkrijgen. Mocht jij nog een nieuwe wegdoen ?Laat het me weten.

2. Best opvallende rode lipstick.

Dan ga ik voor mijn rode lipstick met cherry oil van Yves Rocher. Volgens mij heet hij ook Cherry.

3. Beste luxe en goedkope lip producten.

Hmm mijn beste ''luxe'' lipstick is dan een koraal kleurtje van Yves-Rocher.  De kleur is lang houdbaar en past goed bij mijn huid. Hij is te koop voor 17,90 .

Mijn favoriete budget lipproduct is van Essence , het is een lipstick in de kleur ''come naturally''  .



4.  Best Mac lipstick.

Tjah ik heb eigenlijk maar 1 mac product in mijn bezit en dat is een sample in een fel roze kleur. 

5.  Wat is het meest teleurstellende lip product?

Een lipgloss van Miss Helen die zo enorm stinkt dat ik hem gewoon nooit draag terwijl het een prachtige nude tint is met subtiele glitters.

6. Draag je wel of geen lippotlood ?

Waar ik eerder nee op antwoordde is nu een volmondige ja.   Je lipstick blijft net iets mooier zitten en je kunt je lippen ook optisch groter laten lijken. Ik draag het nu bijna iedere dag. 

7. Wat is je fijnste lipgloss? 

Ik draag eigenlijk best weinig lipgloss de laatste tijd terwijl ik een aardig stash heb, shame on me .  
Maar de lipgloss die het meest leeg is is een roze kleurtje van Essence.  Hun glossjes vind ik altijd wel fijn ook.

8. Opmerkingen over je stash .


Ik heb een hele verzameling lipsmackers. Ik gok dat ik er wel een stuk of 55 heb inmiddels. Ik had er meer maar ik gebruik ze ook  regelmatig. Verder heb ik best veel lipsticks in roze kleurtjes en die pak ik er ook regelmatig bij .  Lipgloss draag ik eigenlijk steeds minder. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !