Toffe blog artikelen van andere bloggers !

Regelmatig lees ik ook artikelen van andere bloggers, voor advies, inspiratie of als ik een keer goed wil lachen bij humoristische artikelen .  Er zijn meerdere blogs die ik standaard volg maar ook gewoon artikelen die ik zomaar tegen kom .  Hier een lijstje van de 5 favoriete artikelen van afgelopen week . 
SmilingBeauties plaatste onlangs een artikel online over hoe je het beste je product uit je tube kunt krijgen, en langer kunt genieten van bijv. je tandpasta of facewash.
Deze methode kende ik al wel, maar ik kan me voorstellen dat velen dit nog niet weten. Super handig artikel dus!

Alexa schrijft op June-Two over de irritaties aan het bloggen op een luchtige manier.  Bloggen is echt niet allemaal rozengeur en maneschijn.

Op Ritsy.nl  laat Monique ons een prachtige lakje van Essence zien . +punt  duidelijke foto's en mooie nagels.


Noortje de Groot  geeft op haar blog tips over hoe jij bezoekers kunt krijgen op je oude blogposts, zodat deze niet verloren gaan . 


Op Beautykoning.com laat Cyntia ons weer een kippenvel-bezorgende  creepy make-up look zien . Daar krijg je pas echt goed de kriebels van . 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !