Review : W7 Bronzer pearls

Vandaag review ik de bronzer pearls  voor jullie.
Vaak zijn bronzers van goedkopere merken vaak veels te oranje of bevatten ze te veel glitters. Wil je weten hoe deze me bevalt ? Lees dan snel verder ! 



Het is een groot doosje dat 50 gram weegt.
De balletjes zien er nogal shimmery uit en hoop dat dit op mijn gezicht slechts een subtiele glans geeft.




Mijn eerste reactie was : wow wat een pigment komt hier van af zeg !  Rustig aan met je kwast dus ;)
Meestal zijn dit soort producten heel lastig om op te bouwen maar hiermee heb je meteen de juiste hoeveelheid.


Ik vind het precies de juist kleur voor mij en geeft inderdaad een subtiele glans aan mijn wangen.
De kleur is mooi bruin en absoluut niet oranje waar ik eerst bang voor was.

Een supertof product voor 2,50 !
Ik kocht hem bij de Big Bazar .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !