Everyday Bakje


In mijn badkamer staat een klein bakje met producten die ik elke of bijna elke dag wel gebruik.  Naast deze basis producten gebruik ik nog veel meer optionele producten maar als ik snel klaar wil zijn grijp ik naar deze. En ja ik weet dat make-up in de badkamer niet goed is , maar ik heb er een kastje staan :) 


Standaard 2 kleuren lipsticks, een wimperkruller, gezichtsbruiner in tube, 2 mascara's  wenkbrauw poeder, bronzer,foundation,concealer,eyeliner vloeibaar en een dubbele eyeliner met oogpotlood erbij in.
Ook een nude oogschaduw en een chubby stick van Essence.
een wenkbrauw poeder en zo'n egg.




Vaak heb ik ook nog een poederkwast en een blending kwast in mijn bakje zitten en een wit oogpotlood. 



Het lijkt allemaal best veel maar ik heb dan ook verschillende soorten producten in mijn bakje zitten die ik dan ook vaak afwissel.

Wat gebruiken jullie veel ?
En zonder welke producten ga jij echt de deur niet uit ?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !