Review : Perfume By me


Super tof !  Een site waar je zelf een parfum kunt samen stellen en nee dan niet met drie primaire geuren die je bij de Intertoys kocht als klein meisje maar een heuse pro-parfum.   

Ik heb het over www.perfumebyme.com  Een super mooie en ook overzichtelijke site waar jij je eigen parfum kunt samenstellen .  Je kiest de ''hoofdgeur''   [ 70 %]  En dan kun je ook nog andere soorten geuren kiezen om je geur af te maken  . 

Ik koos ervoor om 3 samples te bestellen voor 1,50 ! 
Ik moet er ook meteen bij zeggen dat de service echt heel goed en snel is . Ik had een probleempje met de betaling en werd goed geholpen . Ook had ik de samples de volgende dag al in huis.  



Sample
Ik koos voor de volgende geur noten.

Basisnoot 70 %   Green Fresh
middennoten : Wilde lelietjes van dalen 15 %
Topnoten elk 5%  lotusbloem,siererwt en sinaasappel.
Ik noemde mijn label  :  Engelina  



Als tweede geur  :
Basisnoot :  Full Flower 70%
Middennoot :  Sering 15%
Topnoten : Zachte mandarijn 15% 
Label : Beautyspace. 





Als derde geur koos ik voor :
basisnoot 70%  Soft Flower
middenoten :  fruitmix 10% volle jasmijn 5 %
topnoten :  groene bladeren ,rose de mai, lychee  elk 5 %
Ik noemde het label : Carolien.




De sample ''carolien'' had ik speciaal voor mijn moeder uitgezocht en hij ruikt echt heerlijk  .  De geur is heel erg aanwezig en blijft goed hangen . De geur is fris,zoet en origineel.


Je kunt buiten samples kiezen uit de volgende maten .

15 ml , 50 ml , 100 ml.  



Veel geur plezier gewenst, zeker de moeite waard ! 































 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !