Lipsmackers Collectie !


Fijne lipbalsems die je lippen goed verzorgen en een heerlijke geur en smaak hebben , ik heb het over de lipsmackers, deze lippenbalsems hebben de geur en smaak van frisdrank en etenswaren. In sommigen zit zelfs SPF 24 .
Al een aantal jaren spaar ik deze en ik heb er ook al een hoop versleten. Mijn favorieten zijn kiwi berry crush en coca cola cherry.   Kiwi berry crush heb ik zelfs drie keer omdat ik bang ben dat ik ooit zonder zit. hihi . 



Ik heb er ook nog een aantal die niet op de foto staan !
Deze zitten in limited edition boxjes zoals 6 stuks van Paul Frank :) Ook heb ik een Biggie  en een hoop oude en dubbele [ strawberry banana] .


Maar hier zijn enkele foto's van de ''normale'' sticks :)

Verzamelen jullie ook iets?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !