Review : Yves Rocher handbalm en lipbalm

Wie mijn blog al langer volgt weet dat ik gek ben op producten van Yves Rocher.  Nadat mijn geliefde zwarte vruchten hand cream is op geraakt werd het tijd om een nieuwe te openen die ik nog had liggen. Deze zit in een potje en voelt aan als een boter. Hij maakt mijn handen heerlijk zacht en ruikt een beetje naar vanille en kamille.

De balm trekt snel in en laat geen plakkerig laagje achter.
Dit is een echte must voor mij want ik heb absoluut geen geduld .  Deze balm is perfect voor in de winter of als je hele droge handen hebt omdat de substantie wat dikker is.

De prijs weet ik niet want ik kreeg deze gratis bij een bestelling, het zal rond de 12 euro liggen gok ik.
Niet heel goedkoop, maar zuinig in gebruik en een heel fijn product. Al zou ik er niet zo veel geld aan uitgeven.





Vervolgens de lipbalsem.  Yves Rocher heeft al een vanille lipbalsem maar dit is een andere. Hij zit in een nieuw jasje en is fijner in gebruik. Hij smeert gemakkelijk uit en voelt zacht aan op je lippen. De geur is niet zo overheersend maar je  ruikt de vanille er wel duidelijk in terug.




De lipbalsem blijft ongeveer een paar uur zitten.
Dit is minder lang als ik gewend ben van dit merk, maar ik vind het ook geen probleem om hem er vaker bij te pakken.
De lipbalsem kocht ik voor ongeveer 1,50 , niet duur .

De producten kun je bestellen bij www.yves-rocher.nl

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !